NOVODOBÉ KLIŠÉ

Ahojte.
Opäť sa ozývam po trošku dlhšej dobe. Posledné mesiace mi veci nevychádzali tak ako som si predstavovala, a tak išiel blog bokom. Nie, isteže sa nevyhováram na čas, pretože času je vždy dosť- no o tom neskôr. Našťastie toto obdobie netrvalo dlho, a som tu znova, pripravená a odhodlaná pokračovať v tom čo ma baví, a síce v písaní článkov. 

V dnešnej dobe sú ľudia ovplyvňovaní mnohými vecami ako napríklad televíziou, internetom, sociálnymi sieťami ale i ľuďmi a celkovo ich okolím. Ja osobne som sa ešte pred nedávnom zaraďovala do skupiny, kedy bola moja značná časť života ovplyvnená najmä sociálnymi sieťami. Dokázala som stráviť doslova hodiny prezeraním si rôznych noviniek, postov, obrázkov, "inšpirácii" a podobne. Obdivovala som druhých, dokonca som im až závidela aké majú úžasné a dokonalé životy. Teraz zisťujem, že všetok ten čas ktorý som strávila prezeraním si bludov som mohla stráviť úplne inak. Na čo sú vlastne dobré sociálne siete? Dobre, má to aj iste pozitíva ako rýchla komunikácia a podobne. Ale poďme sa bližšie pozrieť na taký instagram. Aký má zmysel to, že fotíme svoje jedlo a potom ho zverejňujeme na sieti aby bolo na obdiv celému svetu? Všade vidíme fotky krásnych, štíhlych žien s vyšportovanou postavou, zdravým životným štýlom, 100% vegan, v drahom, často luxusnom oblečení a namaľované tak, že kvôli highliteru nevidím pomaly na celkovú vizáž. Toto by som nazvala novodobým klišé. Ale je to naozaj tak? Naozaj im máme čo závidieť? Dobre v poriadku (aj keď vážne neviem, či je v poriadku, že 60% žien vyzerá tak isto ) ale toto všetko má aj svoju dohru. Najlepšie to vidieť na ľuďoch, ktorý sú potom demotivovaný, majú nízke sebavedomie a zatvárajú sa do seba. Prečo? Vážne si budete robiť ťažkú hlavu kvôli takejto hlúposti? Veď sme ľudia- malí, vysokí, chudí, plnší, blond, hnedovlasí... Každý je aký je. Samozrejme, úplne rozumiem, že nie vždy sa dá byť spokojný s tým čo máme. Ale to neznamená , že celý život sa budem zahadzovať a každému vyhadzovať na oči to, aký som nespokojný so svojim životom resp. vzhľadom. Je mi fakt zle keď vidím niekoho, že sa nad týmto trápi. Chcela by som teraz povedať všetkým tým, ktorých sa to týka, že: Nie je dôležité ako kto vyzerá, ale kto má čo vo vnútri. Teraz sa nad tým možno zasmejete, ale raz, uvidíte že raz dôjde na tieto slová a pochopíte, že vaše obavy boli zbytočné. 

K outfitu:
Keďže sa leto pomalý blíži, dokonca si dovolím tvrdiť, že už je tu zvolila som tento letnejší outfit. Tieto kúsky čo na mne môžete vidieť sú moje najnovšie úlovky, z ktorých som nehorázne šťastná, že ich mám. Po tomto štýle nohavíc som túžila už veeeeľmi dlho a konečne som sa dočkala. Pásikavý vzor priam milujem. Zvolila som k nim blúzku s takým folklórym nádychom a tie najkrajšie lodičky na svete (svine! Úplne mi odreli nohy!). 


























trousers- Stradivarius
blouse- H&M
shoes- Stradivarius
sunglasses- Primark
bag- Bershka

PS: Yaseminko ďakujem za foteníčko

Nina

7 komentárov:

  1. Waau fakt nádherné kúsky♥ a tie fotila si fotila na vážne krásnych miestach:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja už tiež netrávam na instagrame toľko času, čo predtým. kedysi som rovnako ako ty, vedela hodiny scrollovať a obidvovať všetky plus size modelky, beauty blogerky či iných vplyvných ľudí. už ma to aj nejako prestalo baviť, lebo som zistila, že je to vždy o tom istom :D
    outfit ti veľmi svedčí, páčia sa mi tie fotky pri fontáne, pôsobia tak južansky, akoby to ani na Slovensku nebolo :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to je ale krásny outfit! Nádherné fotky :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásně napsané, hlavně instagram a facebook člověka nijak neobohatí, vážně je to jen ztráta času. to už radši prolézám blogy, které mi aspoň něco dají :). nechápu lidi, co jsou schopni prosedět na sociálních sítích celý den, mají život o ničem :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jééj, ďalšia blogerka z Košíc :D Krásny outfit! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Úplne mi hovoríš z duše! Je pravda, že často zabúdame žiť svoje životy kým sa pokúšame o život niekoho iného. Ten outfit je inak úžasný, veľmi sa ti to hodí:)
    https://lifeofbasicgirl.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Máš naprostou pravdu! Jinak ten outfit je fakt bomba:)

    http://windypinkstyle.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

♥ MILUJEM VAŠE KOMENTÁRE♥

Instagram