DESIGN- WALLS

Ahojte moji!
Vonku vládne priam bláznivo-mrazivé počasie, tak som si povedala, že si dnes dáme nejaký ten dizajn príspevok. Ten dnešný bude o netradičných farbách na stenu.

Poslednú dobu keď som si tak prechádzala na Pintereste rubriku dizajn, bývanie a im podobné natrafila som na veľmi netradičné (na naše slovenské a české pomery) farby na steny. Keďže slovko "netradičné" si každý z nás vysvetlí inak tak vám to trošku skúsim priblížiť. Často v domácnostiach prevládajú pomerne svetlé farby ako biela, svetlo hnedá, krémová a im podobné, veď to poznáte. Ale čo také farby ako petrolejová a  tmavomodrá? S takými som sa ja osobne ešte nestretla. A to ma práve zaujalo- takýto fakt. 

Nehovorím, že tieto farby by som nejako zbožňovala, to nie ale keď som ich videla ako vyzerajú na stene a ako by sa k nim hodili dopasovať iné, ďalšie farby, odpadla som. A možno to je jedna z príčin prečo ľudia siahajú po vyššie uvedených farbách. Možno keď si prezerajú vzorkovník farieb, tak tmavé farby hneď odpíšu, preskočia ich, lebo si ich nevedia predstaviť ako by to vyzeralo, a ako by to dokombinovali. 

Ja som si do dnešného článku vybrala 5 farieb, ktoré ma asi najviac ohúrili a ukážem vám, že nie len farby ako biela sú farbami. 










Sami vidíte, že tieto prvé dve farby sú samé o sebe dosť tmavé. Ale ako náhle ich skombinujeme s napríklad bielou alebo aj nejakou výraznou trebárs horčicovou, oranžovou tak výsledok je fakt netradične úžasný. 




Ďalej som vybrala túto farbu. Namiesto farby mint green, po ktorej sa veľmi často siaha by som volila túto. Skvelá farba či už niekde do izby alebo do obývačky a v kombináciu s napríklad staro-ružovou alebo bielou by vyzerala famózne.








Medzi farby, ktoré by som vám chcela ukázať patrí aj sivá. Sivá sa postupne začína objavovať viac a viac na stenách domácností. Napríklad my sami máme doma sivé steny. Treba vybrať ten správy odtieň a nová farba steny je na svete.





A ako poslednú tu mám náhradu za lila fialovú, princeznovskú ružovú (ktoré ja z duše neznášam). Je ňou táto staro-ružová. Nebije vám to do oči, dá sa pekne skombinovať a ako som vyššie písala je to oveľa šťastnejšia voľba ako nejaká sladká ružová.


Samozrejme, že každý ma svoj štýl a toto bola len taká malá inšpirácia, že aj s takýmito variantmi sa dá pracovať.
Chcela by som sa vás opýtať, či by ste niekto išli aj do takýchto farieb.

Prajem vám úspešný týždeň,

Nina

6 komentárov:

  1. The furniture is so cute!! I love it

    www.blossomikebana.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vždy som si myslela, že najviac sa mi an stenách páči biela a sivá ale po zhliadnutí tohto článku začínam zvažovať aj tmavú zelenú/tyrkysovú ! Hlavne sa mi páči keď tie farby na stene vyzerajú surovo a tak, že ich tam iba dakto naplácal :))
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nikdy by mě nenapadlo jak i tmavé barvy mohou vypadat skvěle :) moc hezký článek

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Au, tak ta první ložnice je naprosto luxusní. Dobrá inspirace. :)
    Yane nee

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám nejradši, když jsou barvy hezky jemné, líbí se mi i kombinování jedné bílé stěny s druhou barevnou. Mými úplnými favority z tohoto článku jsou starorůžová a olivově zelená, ale ani ta šedá nevypadá zle! :) Tyto tvé články o designu jsou naprosto úžasné!

    OdpovedaťOdstrániť

♥ MILUJEM VAŠE KOMENTÁRE♥

Instagram