ITALY 2016

Ahojte!
Tááák konečne sa vám ozývam po kratšej pauze. Už mi ten blog normálne chýbal. 
Tí, ktorí ma sledujete na instagrame už asi viete, že som bola na dovolenke. Tento rok sme sa vybrali do Talianska, konktétne do mestečka Bibione (blízko Benátok).




No ale pekne poporiadku. Do Talianska sme išli na 1 týždeň a hlavným zámerom bolo samozrejme more.
Celý pobyt sme mali úžasné, priaznivé počasie. Skoro každý deň sme oddychovali na pláži. More bolo príjemnej teploty, no kvôli piesku nebolo číre ako v Chorvátsku. Každý večer sme vyrazili do ulíc. Dali sme si chutné talianské gelato, ochutnali nejaké tie taliasnké pochutinky a užívali sme si dobrú atmosféru. Čo sa mi veľmi páčilo, bolo to, že skoro všetci tam jazdili na bicykloch. 

Bývali sme na apartmáne, čiže sme si varili sami. Čo však bolo pozitívnejšie- mali sme na streche "súkromný" bazén, do ktorého sme sa ku večeru chodili kúpať. 
Dovolenka sa mi veľmi páčila a samotné Taliansko sa mi taktiež veľmi páčilo. Samozrejme som vám nezabudla vyfotiť aj nejaké fotky. Z Talianska mám pre vás pripravený ešte jeden cestovateľský článok a to článok o našom výlete do Benátok. Ten by mal vyjsť niekedy v priebehu tohto mesiaca, takže sa ešte máte na čo tešiť. 















Ufff viete čo to bolo vytriediť a upraviť všetky tie fotky?? :D 
A čo vy? Boli ste niekde na dovolenke? :) 

Užívajte dňa a leta.


Nina

14 komentárov:

  1. Krásne fotky! Dúfam, že si si dovolenku poriadne užila :D Ja som bola v Bibione asi pred 2 rokmi a veľmi sa mi tam páčilo, určite by som tam išla znovu! :)) ♥
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie fotky pri bazéne sú naozaj sukvelé! :) vidno, že si si to užila. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jůů, v Bibione jsem už byla taky - bylo to místa naší první dovolené u moře :) Fotky jsou překrásná, je super, že sis dovolenou užila a že se ti tam líbilo :)


    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásné místo... hned bych šla do moře :) A máš moc krásnou postavu!
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. si krásna :)ste boli asi na východnom pobreží, však? to je také pieskové, ževraj západné má krajšie more :) akurát chystám článok o Chorvátsku, odkiaľ som sa vrátila :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Asi áno- boli sme v časti Bibione- Pineda. Na článok sa už veľmi teším. :)

      Odstrániť
  6. Krásné fotky! Já si zatím žádnou dovolenou neužila, takže nestydatě závidím :)

    Poshlife

    OdpovedaťOdstrániť

♥ MILUJEM VAŠE KOMENTÁRE♥

Instagram