VZORKUJEM- PARFÉMY

Hello!
Prázdniny sú v plnom prúde a ja ako som si povedala, tak zatiaľ sa ani trošku nenudím. Dnes som si pre vás pripravia článok, v ktorom budem hodnotiť, hovoriť o vzorkách, ktoré som mala možnosť vyskúšať. Možno vás to inšpiruje ku kúpe niektorých z produktov. Vzorky mi poslali zo stránky parfums.sk. V tomto článku sa pozrieme bližšie na vzorky zamerané na vône.



1. Hugo Boss - Jour Pour Femme

Zloženie:
Hlava: limetka, kvet grapefruitu
Srdcezimolez, frézia, konvalinka, biele kvety
Základ: jantár, breza 

Prvú vzorku, ktorú som mala možnosť vyskúšať je od Huga Bossa - Jour Pour Femme. Vôňa je veľmi príjemná, elegantná, vôbec nie ťažká. Myslím si, že je na každodenné nosenie ako stvorená. Veľmi sa mi páči aj celkový vzhľad flakónu. Ďalším plusom je aj cena, ktorá je veľmi priaznivá. Čo však musím trošku vytknúť a som z toho trošku sklamaná je výdrž vône. 


2. Escada Especially


Zloženie: 

Hlava: hruška, ambrette
Srdce: ruža, ylang-ylang
Základ: pižmo 

Ďalej som mala možnosť vyskúšať aj Escadu Especially. Na túto vôňu som už počula mnoho pozitívnych ohlasov. A naozaj- je úžasná. Má veľmi krásnu, ženskú a najmä nerušivú kvetinovú vôňu. Čo sa týka výdrže, tak vydrží dlho. Čo sa týka ceny tak je podobne ako pri predchádzajúcom praféme veľmi priaznivá. Keďže je leto, tak táto vôňa je na toto obdobie ako stvorená a je neskutočne sexi. Vôňa ma oslovila natoľko, že si ju plánujem kúpiť.




Zloženie:


Hlava: kumquat, kvet jablone, kvet citrónovníka
Srdce: ruža, jazmín, kvet kaktusu
Základ: kokos, drevité tóny, pižmo 

A máme tu poslednú vzorku. Tentoraz tu mám toaletnú vodu od Guess- Dare. Pokiaľ si pamätáte, tak túto vôňu som spomínala, že by som, si ju priala v jednom mojom z Wishlistov. Bola som veľmi potešená, že som si mohla vyskúšať aspoň vzorku. Krásna, čistá, veľmi svieža ženská vôňa, ktorá je veľmi ľahká a nerušivá. Ideálna na každodenné použivanie. Čo sa týka výdrže tak je to trošku horšie, keď si to porovnám napríklad už so spomínanou Escadou. Ale veď predsa je to toaletná voda a za takúto cenu môžem povedať že úplne úžasná. A v neposlednom rade by som rada vypichla aj krásny vzhľad celkového balenia. 

Nie som žiaden odborník na vône, len som tu opísala svoje pocity z daných vôní. 
Aká je vaša aktuálne obľúbená vôňa? Budem rada ak mi napíšete svoje tipy dolu do komentáru. 

Užívajte dňa.







Nina

4 komentáre:

♥ MILUJEM VAŠE KOMENTÁRE♥

Instagram