SUMMER PLAYLIST 2016

Hello!
Tak ako prázdninujete? Ja som už stihla byť vo Východnej, týždeň u babky a o chvíľku ma čaká dovolenka v Taliansku. Keďže pesničky sú neodmysliteľnou súčasťou leta, rozhodla som sa s vami podeliť o môj zoznam pesničiek, ktoré aktuálne počúvam, a bez ktorých si neviem predstaviť leto.



1. Túto pesničku si určite musíte vypočuť. Je naozaj krásna. Asi moja najobľúbenješia.

2.

3. 

4. 

5.

6.

7.

8. 

9. 

10. ... a bez tejto pesničky si neviem predstaviť leto.

A aké sú vaše obľúbené letné pesničky? 



Nina

11 komentárov:

  1. Ja počúvam iba maďarské pesničky a keď si nejakú zamilujem z rádia, nikdy neviem prísť na názov, čo mi je strašne ľúto :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús aplikáciu Shazam aby si zistila, akú pesničku dávaju :)

      Odstrániť
  2. Znám pouze 3. a 8. písničku, takže moc děkuju za inspiraci, co si poslechnout! :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máme ich veľa spoločných :D tak som rada, že máme rovnaký štýl ♥
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super playlist,niektoré nepoznám takže ďakujem za tipy!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvelý plalist ! :) Skoro všetky pesničky, ktoré si uverejnila počúvam a frčím si na nich :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skvelý výber :) pre mňa ešte minuloročná I Got U od Duke Dumonta to mi tiež leto pripomína :) alebo Your Love Nicole Sherzinger :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvělé písničky, má stejný vkus! První jsem neznala, ale také se mi moc líbí.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Magnetised ♥
    http://kvilla7.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

♥ MILUJEM VAŠE KOMENTÁRE♥

Instagram