QUOTES

Hello!
Určite každí pozná tie situácie, keď vám je na srdci ťažko a práve v tej chvíli potrebujeme počuť nejaké povzbudivé slová. V takýchto prípadoch sa obraciame na našim priateľov, rodinu. No nie každý je schopný sa rozprávať o svojich problémoch a radšej ich rieši sám. Nevravím, že je to nejako zlé ale myslím si, že priatelia alebo rodina vám dokážu pomôcť viac. Ja som tzp človeka, ktorí rád rieši problémy sám. Keď mi je ťažko tak si rada prezerám rôzne citáty. Či už o živote, láske, priateľstve na tom nezáleží. Hlavné je, že ma motivujú, prichádzam k iným riešeniam, myšlienkam. V dnešnom článku by som vám chcela ukázať nejaké citáty ktoré mám rada. Niektoré budú poučné iné zas inšpiratívne. Možno k nim prejdete k iným myšlienkam, novým riešeniam. Nad inými zas pokývnete hlavou : áno toto je pravda. Dúfam, že sa vám tieto citáty budú páčiť. Niekdy je potrebné počuť pravdu a zamyslieť sa :).









Nina

12 komentárov:

  1. ja mam moc rada taketo citaty vzdy pekne nabudia :)
    Pozyvam na letnu GIVEAWAY, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásný článek, povzbuzení je vždycky potřeba
    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný článek :) Já takové citáty zbožňuju a někdy si je jen tak hledám a pročítám :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. veľmi pekné citáty :) niekedy sa potrebujem aj ja nakopnúť a namotivovať :)

    Blanka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné quotes!:) Už jsem jich prošla tolik, že jsem nečekala, že nějaké ještě najdu:D:) fakt super:)
    Let's eat!

    OdpovedaťOdstrániť

♥ MILUJEM VAŠE KOMENTÁRE♥

Instagram