#TRAVEL 2015 ✈ ☼ Čo mám v príručnej batožine? ✈

Hello! :D
Začííína cestovná sezóna :D. Napadlo ma , že by som urobila edíciu TRAVEL. V tejto edícii by som písala o tom , čo si balím na cesty, do batožiny, tipy a triky... a mnoho rôznych vecí ohľadom cestovania. Dnes tu mám príspevok , v ktorom vám poviem čo si balím so sebou do batožiny.

Ako príručnú batožinu mám tento čierny ruksak. Kúpila som ho v New Yourkeri. Je docela pohodlné mať so sebou 1 ruksak než veľa tašiek , ktoré vám stále padajú. Do ruksaku sa zmestí veľa vecí. Má jedno hlavné vrecko a jednu menšiu kapičku vnútri.

 


A prechádzame k veciam čo mám na cestovanie. 


Mám tu slnečné okuliare , peňaženku , sveter - pre prípad keby bola zima , foťák , nabíjačku na mobil/foťák , sluchátka , mobil (ten tam nieje odfotení) , balzámy na pery, nejaké jedlo - myslím , že každý si chce niečo zmlsnúť počas cesty , kefu na vlasy - táto je od TANGLE TEEZER mám ju z internetu , gumky do vlasov , potom ešte žuvačky , vlhké obrúsky... 
Viac menej je to všetko. 

Dúfam , že sa vám príspevok páčil a , že máte malú inšpiráciu. :) 
GOODBYE! 

Nina

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

♥ MILUJEM VAŠE KOMENTÁRE♥

Instagram