CO JE V MOJOM MOBILE?

Hello! :D

Okrem toho, že dnes je Veľkonočný pondelok som si pre vás pripravila príspevok s názvom Čo je v mojom mobile. Takže môžeme hneď začať.

Mám mobil od LG, konkrétne LG Optimus L5 ii viac info o nom nájdite tu :) . Ja som si vybrala prevedenie v bielom ale majú ho takisto aj v čiernom.

A tu uz vidíte moju Obrazovku uzamknutia:

                                                          

V mobile mam 5 hlavných stránok  teraz si ukážeme každú jednu postupne.
Na 1. mam viacmenej také nezaujímavé veci. (blbosti :D )


 2. stránku využívam najviac, pretože tu mam rôzne kamery,sociálne siete a iné aplikácie. 
V prvom riadku mam kamery a úpravu videii. 
V druhom a tretom riadku mam sociálne siete a iné aplikácie ako Tumblr- tam mam blogy , Pinterest - Tam sú rôzne nápady , obrázky ( obrázok vpravo) Snapchat- to myslím ze každý vie co to je :)  

                        

Na tretej stránke mam také základe veci. Rádio,Nastavenia, Fotoaparát... Ak by sa niekto pýtal tak tie ikonky mam z aplikácie icorn , kt. môžete nájsť v App store alebo Google play.

                                                      

Na 4. stránke mam veci od GOOGLU a prehrávač hudby. 

                                                  

A na poslednej 5. stránke mam widgety od clean masteru a počasie (ten prst som tam dala naschvál :D ) 
                                                        


Ďalej by som chcela podotknúť na jednu vec a to je aplikácia Quick memo ktorá uz bola v telefóne. Je to taká rýchla appka kde si môžete rýchlo napísať poznámku a uložiť si ju. Tiež sa používa ako screenshoot. 

     

TAK TO BY BOLO NA DNES VŠETKO. 

GOOGBYE! :))) 






Nina

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

♥ MILUJEM VAŠE KOMENTÁRE♥

Instagram